zaczelo sie od propozycji zrobienia szybkiego polazcenia wodzislaw-kat i odwrotnie.
a to co teraz jest proponowane (z jastrzebiem) to dublowanie juz istniejacych polaczen.
to nie jest propozycja, ale moja sugestia. propozycja wyszla z urzedu.
byla nieco inna bo przez mikolow co juz jest zupelnym absurdem,
gdyz z/do mikolowa mozna sie dostac z katowic bez wiekszego problemu. przejazd z wodzislawia to zbedne kilometry i strata czasu.
Wybacz ale 5htygodniowo x 4 tygodnie to prawie jeden dodatkowy dzien spedzony w autobusie - w miesiacu...
pech
ludzie spoza warszawy dojezdzaja po 2-3 godziny dziennie albo i dluzej i jakos to znosza.
takich miast do ktorych ludzie dojezdzaja jest w polsce dosc sporo.
tobie pozostalo to samo.
mhl. pomysl zanim cos napiszesz
jestem przeciwnikiem tworzenia polaczenia dla samej idei tworzenia polaczenia i zeby sie nazywalo ze wladza cos robi.
utworzenie polaczenia, ktore w zaden sposob nie bylo poparte badaniami wielkosci grupy docelowej (w uproszczeniu niech to sa osoby pracujace)
jest niczym innym jak
niegospodarnoscia przynajmniej ja o takich badaniach nie slyszalem.
robienie polaczenia tylko na podstawie sondy internetowej i garstki ludzi, ktorzy chca lepszych polaczen dla swojej wygody jest bzdura!
za 3 miesiace okaze sie, ze zlikwiduja polaczenie, bo wciaz bedzie zbyt czasochlonne i pozostaniemy w punkcie wyjscia.
moim zdaniem sa tylko dwa wyjscia:
1. autobus: polaczenie bezposrednie (wodzislaw-katowice) doslownie dwa przystanki
2. pociag: szynobus, niech juz bedzie ze stacjami jakie sa teraz na trasie do katowic i tak bedzie szybciej niz autobusem. warunek? szynobus musi kursowac non stop od 5:00-19:00
zeby to jednak dobrze zrobic trzeba wiedziec ile osob pracuje w katowicach z wodzislawia i w jakich godzinach zaczynaja/koncza prace oraz czy skorzystali by z takiego polaczenia gdyby cena za bilet (jednorazowy i miesieczy) wyniosla x lub y.
poki co mamy dzialanie pod publike.